O'Connell (OC) mellé válasszuk Medic-et (M), Mesterlövészt (S) és azt, akit negyediknek képeztünk ki két pályával ezelőtt: nálam Kommandós (C).
Ez a pálya a közepesnél kicsit. Ki kell védenünk egy gyalogos-dzsipes támadást, majd 20 perc alatt meg kell támadnunk négy rakétaindító helyet, melyet T72-esek és zsilkák védenek. Tudunk azonban zsákmányolni 2 zsilkát, jó helyre kell állni az egységekkel és jól kell időzíteni.
Szálljunk ki a hősökkel és fegyverezzük fel őket RPG-kkel. A javítós kocsit és a gyalogságot mozgassuk a két L alakú épület mögé.
Mentsd ki az ENSZ csapatokat
A délkeleti régióban van néhány ENSZ katona, két üres zsilka, de mögöttük közvetlenül 4-4 személyzet. A zsilkák megóvásának trükkje az, hogy a kapu két falából OC és C gránátot dob a zsilkák mögé, miközben S és a másik négy mesterlövész leszedi az életbenmaradtakat. Trükkös tud lenni, mert néha a gránátdobáshoz elkezdenek mászkálni, illetve nem mindig sikerül kilőni mindenkit. Többször is kellhet próbálkozni, mire sikerül. Az északabbra lévő csoport közé, mígy a déliek elé lehet jól dobni. Elvileg a maradékot már a S és a 2-2 mesterlövész már le tudja szedni.
Verd vissza a támadást
Vegyes arzenál fog támadni minket: T72, BMP-3, zsilka, önjáró löveg, dzsip, RPG-s fickók, Hind. Igyekezzünk a tankok elé csalni a zsilkát és a Hind-et, s a többieket az Apache már el tudja intézni. A pálya későbbi részén viszont már lesznek AA rakétás muksók. Az ellenség az autópályánál a két épület körül kolbászol.
A civil kocsikkal esetleg el lehet barikádozni az autópályától nyugatra eső városrész előtti zónát. Barikádozzunk az olajkutak közötti homokzsákok közé, illetve a keleti részben a pálya - benzinkút, benzinkút - gyárfal közé.
Ha az autópályán kilőttünk szinte minden T72-t, akkor megindul az ellentámadás hasonló összetételben. Meg kell akadályozni, hogy felhajthassanak a délnyugati városrészbe. T55, BMP-3, dzsip, RPG-s és AA-s gerilla várható. A barikád mögött szépen ledarálhatjuk őket S-sel és az Apache-csal. Használjuk a kényszerített tüzelést, hogy spóroljunk a rakétákkal későbbre.
Arra vigyázzunk, nehogy a gyalogos egységek mégis eljussanak a célterületre.
Pusztítsd el a rakétakilövőket 30-percen belül.
Négy darab kilövő, kettő - kettő a keleti és nyugati oldalon zsilka, Hind-24 T72 és tüzérségi támogatással.
Próbáljuk meg elcsalogatni a Hind-et az Apache-csal a légvédelmünk elé. Megpróbálhatunk utána támad-javít köröket az Apache-csal, de ki fogunk futni az alap készletből. Kommandós támadás lehetséges, de körülményessé tud válni, mivel a terep miatt rossz a láthatóság.
Akár ketté is oszthatjuk tankos csapatunkat, és párhuzamosan haladhatunk északi irányba.
Vagy Apache-csal koncentráltan támad-javít köröket játszunk. Először fogjuk fel az AA rakétákat (2-t kibír), utána a zsilkát lőjük ki (1-gyel elbánik). Utána jöhet a SCUD és a tankok.
Az első pár SCUD kilövése után érdemes feljebb költözni a javító egységgel.
Ha kezdünk kifutni az időből, érdemes megfontolni egy közvetlen támadást tankjainkkal: 2 Abrams és 6 légvédelmis sérülések árán, de el tudnak bánni az őrzőkkel.
2010. augusztus 23., hétfő
Joint Task Force Segédlet 17. rész
Quick Wind hadművelet (17-irq-2)
Címkék:
guide,
játék,
joint task force
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése