Ez a játék legkönnyebb pályája, mégpedig azért, mert a végső támadást könnyűszerrel kibarikádozhatjuk civil járművekkel. Pont annyi van belőlük a pályán, hogy egy kb. 150 méter sugarú körben tudjuk őket rakni a védendő épülethez képest. A pontos javasolt pozíciókról lásd később.
Megjegyzés: a pályán lévő civil járművek számából arra következtetek, hogy a kiblokkolásos módszer szándékosan része a játékmenetnek: ha csak dísznek lennének a kocsik, valószínűleg nem lenne elég belőlük.
FONTOS: Azt akarjuk elérni, hogy O'Connell (OC) mellett Medic (M) és Mesterlövész (S) kerüljön a csónakba, ami sajnos nem determinisztikus. A kantin képernyőn próbáljuk a következő sorrendben kiválasztani egységeinket:
1.) OC, 2.) M, 3.) S, 4.) Kommandós (C), 5.) Kommandós
Elvileg ezzel a csónakban OC, M és S kerül majd, míg a másik csoportba a két kommandós. Őket hagyjuk békén addig, amíg majd meg nem közelítjük a palota részt.
Óvatosan csónakázzunk el a nyugati folyókanyarban felfelé, amíg el nem érünk egy kiszállható területre a karély déli felénél. Vigyázzunk a folyón lévő PT hajókra és a part menti AA ütegekre. A PT hajókat még nem kell kilőni, elég az utolsó támadást megelőzően elintézni.
Megjegyzés: a csónakok útkeresése szintén szörnyű. Érdemes kézi irányítással vezetni őket.
Szálljunk ki a csónakból és irány a délnyugati völgy. Itt RPG-ket, AA rakétát fogunk találni néhány gerilla társaságában.
OC-vel vegyünk fel egy AA rakétát, mert délfelé folytatva egy Hind járőrözik. Elvileg egy lövésből le kell tudnia szedni.
A város fölé érve géppuskás furgon és gerillák várhatók a dombi úton. Kerüljünk nagy ívben a város délnyugati szegletében, majd óvatosan vágjunk át a folyón az üdülőterasz felé. Ne bocsátkozzunk harcba a tankokkal!
Ha közel érünk a célhelyhez, három dzsip és két T72 fogja megtámadni azt. Segítsünk a védőknek, (az ő veszteségeiket nem nekünk könyvelik el). Ügyeljünk arra, hogy keresztbe mennek a tankok, így jó eséllyel elhibázzák hőseink!
Miután végeztünk, vigyük oda a délkeleti csapatunkat is a következő lépéshez. A palota mögött van ellátmányos doboz RPG-kkel és AA rakétákkal.
Foglald el a gyártelepet
A gyártelepet gerillák és dzsipek védik némi láthatósági nehézségekkel. A S-sel aprítsuk le őket óvatosan, mert megindulnak támadás esetén.
Ha kitisztítottuk a gyártelepet, menjünk be az épületbe a következő lépés indításához.
FONTOS: Itt mentsünk, és még ne rohanjunk a végső épületbe.
Szedjük össze az összes civil járművet a pályáról. Figyeljünk a délnyugati városrészben még mindig ott lévő négy T72 tankra!
Próbáljuk meg az alábbi képernyőfotók alapján elhelyezni a reptér körül és a célraktártól délre eső síkságon a civil kocsikat.
Vigyázzunk, a második raktár közelében lévő tucatnyi fickóra.
Rengeteg T72, zsilka és dzsip fog érkezni, de ők fennakadnak a barikádon. Amire figyelni kell, hogy a délkeleti régióban néha átcsusszannak páran, illetve az onnan érkező 5-6 Hind-re némi kihagyással. OC egy lövéssel le tudja szedni őket.
A többieket valószínűleg hőseinkkel közvetlenül nem fogjuk tudni kilőni. Érdemes önjáró tüzérséget rendelni és azzal megszórni. Elég sűrűn lesznek ahhoz, hogy valamit mindig eltaláljon. Ügyeljünk a barikád közelébe, nehogy szétlőjük azt is!
Arra is ügyeljünk, hogy néha Courland meghal csak úgy, ezzel elveszítve a küldetést!
Ha kb. 30 ellenséget kiiktattunk, sikeres küldetés!
TELJESÍTETTÜK A JÁTÉKOT. VÁRJUK A FOLYTATÁST!
2010. augusztus 24., kedd
Joint Task Force Segédlet 20. rész
Silent Hope hadművelet (20-irq-5)
Címkék:
guide,
játék,
joint task force
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése