2009. március 27., péntek

Kalandozás

Kis változatosságként két kalandjátékot vettem elő. Runaway: Road Adventure (IGN: 6.8, PCDome: 8.0, Végigjátszás) illetve Secret Files 2: Puritas Cordis(IGN: ?, PCDome: 9.0, Végigjátszás). Mindkettő stabil és ALT+TAB bíró.

A Secret Files 2 magyar változatával kezdtem. Kb a feléig egész jól boldogultam végigjátszás nélkül, de ekkor jött az ominózus hajós rész, ahol előjött a jól ismert levélátadó bug. Kénytelen voltam mentéssel kihagyni egy kb fél órás részt. A vége felé pedig kicsit lusta voltam gondolkodni, úgyhogy elővettem a német végigjátszást (az angol verzió pont ma jelenik meg). Kellemes időtöltés, szép grafika, nincs pixelvadászat. Én 85% adok rá.

Utána végre elővettem a Runaway első verzióját. Sajnos látszik rajta a 2002-es gondolkodás mód. Itt szó szerint, ahogy az ismertetők is megírták, pixelvadászat van, tetőzve azzal, hogy az érdekes helyeken a kurzor csak néhány tized másodperc után vált, nehezítve a keresést. Ettől függetlenül nem volt rossz, de a leírásokban olvasott egyes logikátlan helyek miatt inkább a végigjátszással csináltam meg. Viszont a második részhez képest itt kb 2x annyit látjuk Ginát. Én 80% adok rá. Remélem hamarosan jön a harmadik rész.

Nincsenek megjegyzések: