2008. augusztus 15., péntek

Első saját blog első bejegyzése

Üdv mindenkinek.
Hosszú évelődés után döntöttem úgy, hogy elkezdek én is blogot írni. A fő indíttatás az volt, hogy elég sok PC játékkal játszom, és jó lenne valahol megírni a tapasztalatokat róluk. Olyan dolgokat, amiket nem nagyon találni a játékokról készült ismertetőkben, pl. mennyire stabil, hol vannak a trainerek és végigjátszások, amiket én használtam. Persze a pozitívumokat és negatívumokat is megemlítem.
A másik ok, amiért elkezdtem írni a blogot, hogy kifejtsem szemléletemet a programozás világáról, elsősorban a Java programozásáról, de előfordul majd, hogy a C#-ról is említek néhány szót, ha történik ott valami.


Nos akkor, jó nyaralást mindenkinek és reménykedjünk, hogy nem unom meg a blogkészítést egyhamar.

(For the non-hungarian readers, I'm sorry. I decided to write my blog in hungarian, so either you use some translator or learn the beautiful hungarian language.)

UI: Megpróbálok helyesen írni.

Nincsenek megjegyzések: