2008. augusztus 17., vasárnap

Játék: Code of Honor 2: CI

Code of Honor 2: Conspiracy Island




Most egy FPS játékot próbáltam ki a City Interactive-tól. A név ismerős lehet, hiszen a rosszpcjatekok.hu oldalon már foglalkoztak néhány általuk készített gyöngyszemmel. No de reméljük a legjobbakat. Nagyon lassan indul. Valamit nagyon olvas a lemezről. Hát az intro videót játszaná, csak végtelen ciklusban nem megy neki. Talán nem véletlenül van a konfigurációban a disable movies. De így sem megy, hát lecseréltem az logo videót egy másikra, és úgy már megy - kodek probléma? A VLC simán lejátsza a games\movies tartalmát. Végigjátszva összképileg nem rossz, de nem is kiemelkedően jó.
  • A játék, végre elindult, kicsit gagyinak tűnik, mintha keresztezték volna a Crysist és a COD-ot.
  • A grafika nem egetverő, de nem is rossz.
  • Nincs health-bar, ugyanúgy, mint a többi modern FPS-ben.
  • A fegyveren gombnyomásra lehet váltani a reflex irányzék és a távcsöves mód között, ami nem rossz.
  • Néha fennakadok a tereptárgyakban.
  • A fegyvert és a lőszert automatán fölveszi.
  • Itt is van fedezékszindróma. Fedezékből nem mindig lehet lőni, mert a golyók elakadnak az előttem lévő fedezékben, még akkor is, ha távcsöves módban tisztán látszik az ellenfél.
  • Létra mászás közben létrát mászik, és nem két kézzel tartja a fegyvert közben.
  • Néhol akad a kép és a hang, pedig semmi nem történik, és alig használ erőforrásokat.
  • Vizikígyók a vizes részeken, ilyet se láttam még FPS-ben.
  • Annyira nem köt le.
  • Nincs night vision, pedig néhol jól jött volna. Van viszont lámpa.
  • Egy csapattal vagyunk, és bár főleg egyedül rohangászunk, néha átugrunk egy csapattársunk bőrébe és az ő küldetés részét hajtjuk végre. Viszont a lőszert és a felszerelést egy-az-egyben átörökli, nem pedig külön van.
  • A falakon 3D nyomot hagy a golyó becsapódása.
  • Azért vannak problémák az ütközésekkel. Láttam egy fegyvert, ami beleállt a falba.
  • Vicces megjegyzés a credits végén.
  • Folytatása következik.
Technikai infók:
  • Csalás kódok: Nem tudok róla.
  • Stabilitás: Stabil, ALT-TAB tűrő.
  • Trainer: Még nincs. Kénytelen vagyok végignyomni csalás nélkül.
  • Memeditor: Mivel nincs health bar, nincs értelme használni
  • Végigjátszás: Még nincs, de teljesen lineáris pályaszervezés.
  • Nyelv: A feliratok magyaríthatók, de nem éri meg.
  • Ár: 2500 Ft alatt megérné.
  • Játékidő: 4-6 óra
Értékelés:
  • Grafika: 60%. Szép, de eltúlozták a bloomot, és néhol vibrál a kép.
  • Játszhatóság: 70%. Játszható. Könnyű fokozaton tényleg könnyű.
  • Zene/hang: 65%. Semmi emlékezetes.
  • AI: 55%. Eléggé butuskák az ellenfelek és a társaink is.
  • Fizika: 70%. Van, főleg a ragdollt nyomatják. Amúgy rendben van és elég részletes.
  • Élmény: 60%. Egyszer végigjátszható.
Összkép: 60%. Könnyed délutáni szórakozásnak elmegy.

2 megjegyzés:

Magyar írta...

Szervusz

Nekem úgyszint nem indul a játék. Nagy fekete képernyő aztán semmi. Pontosan hogyan sikerült életet lehelned bele ? Előre köszönöm a választ.

David Karnok írta...

Már nagyon rég volt, és azóta letöröltem. De valószínűleg ez lehet a megoldás:

"hát lecseréltem az logo videót egy másikra"

Valahol a játék könyvtárában van valami logo.avi vagy ilyesmi. Fogtam, kitöröltem, és az adott könyvtárból egy másik, rövidebb videót neveztem át ugyanerre.