2008. augusztus 21., csütörtök

Máig befejezetlen játékaim

Ebben a postban szeretném összefoglalni röviden azokat a játékokat, amiket egyszerűen félbehagytam. Ezek többsége még mindig ott pihen a merevlemezemen, másokat meg - a mentések megtartásával - le is töröltem. Nem valószínű, hogy egyhamar folytatom őket. Íme, a lista:

Diablo I
Mára kicsit elavult a grafikája, de sajnos Windows XP alatt még hibás is. A random generált pályák sem nagyon indítottak meg.

Operation Flashpoint (ismertető magyarul: PcDome)
Sokak által kedvelt taktikai lövöldözős játék régies grafikával és egy lövéstől meghaló egységekkel. Nincs még hozzá türelmem belefogni.

Panzers: Phase 2 (ismertető magyarul: PcDome)
Remek stratégiai játék sok-sok taktikai elemmel. Az első részt végig is vittem, de a második rész szövetséges kampányának közepén picit ráuntam. Talán közrejátszott az is, hogy az adott pályán úgy láttam, már nem tudom elérni a rejtett küldetés megnyerését, ami a pályán lévő összes tank megsemmisítése lenne. Miután huszadszor töltöttem vissza a mentést, mivel az ellenség tankjai egy-kettőre elintézték az 5 tankelhárító ágyúmat (javító egység pont nincs a küldetésben), inkább abbahagytam.

Universe at War: Earth Assault
Az ötödik pályán egyszerűen meguntam, hogy folyton behemótokat kell irtanom és folyton futószalagon kell gyártanom a gyenge támadó egységeimet. Pedig olyan jókat írtak róla.

Silverfall
Engem a Dungeon Siege-re emlékeztető csapatos RPG játék, amit a csalások ellenére meguntam menet közben. Fárasztó volt a folyton újratermelődő szörnyeket mindig átvágni, illetve a program instabilitása.

Two Worlds (ismertető magyarul: PcDome)

The Elder Scrolls: Oblivion alacsony költségvetésű változata, ami akár jó is lehetne, ha nem őrjítene meg a grafika baltával faragottsága, a beszédhang minősége és gyakori hiánya. A Neverwinter Nights-ban sem kedveltem, ha csak olvasgatni lehetett a beszédet. A Dungeon Siege-ben bezzeg minden párbeszédet megcsináltak.

Supreme Commander (ismertető magyarul: PcDome)
Sokak átlal a valaha készített egyik legjobb stratégiai játéknak tartott program, amit én a harmadik pályán úgy ahogy van, feladtam. Az ellenfelem védelme túl erős volt, így hiába csaltam és gyártottam százszámra az egységeket órákig, ócskavassá váltak. Erős gépem ellenére picit szaggatott, de ami rosszabb, a pálya és az épületek kinézete rondább volt, mint a Total Annihilation-ben.

Fallout 2 (ismertető magyarul: PcDome)
Az első részt végigjátszva reménykedtem, hogy a második rész is jó lesz. Bár grafikailag vetekszik Captain Low-res kinézetével, azért élvezhető volt a végigjátszás segítségével. Viszont New Reno-ba érve a lehetőségek száma exponenciálisan nőtt, és elolvasva, hogy kellene az összes családnál legfelülre jutni gyakorlatilag szub-pixel pontosságú műveletekkel egybekötve, belefáradtam. Elolvastam a rajongói Wiki-ben mi lett volna a vége.

Nincsenek megjegyzések: